streda 27. mája 2015

Varím pre radosť!

Ahojte ,

môj blog je ešte nováčikom, no veľmi rada sa s Vami podelím o moje nápady v kuchyni. Moje jedlá sú voňavé, farebné, jednoduché a hlavne pripravené s láskou. Nájdete tu jednoduché a prehľadné informácie o zdravom jedle.


Dnes mám :-) ,chuť na niečo   "Sweet" , tak prvým receptíkom budú moje obľúbené


ČUČORIEDKOVÉ MAFINY


Suroviny:
    
3 hrnčeky hladkej múky
1/5 lyžičky prášku do pečiva             
    200g mäkkého masla
    1 lyžička citrónovej kôry
1/5 hrnčeka krupicového cukru
1/5 hrnčeka čučoriedok (iné ovocie)
      2 vajcia 
1/5 téglika bieleho jogurtu


Ako na to:Zmiešajte múku a prášok do pečiva. Maslo vyšľahajte s cukrom do peny. Potom pridajte citrónovú kôru. Jedno po druhom zašľahajte vajíčka. Potom striedavo múku a jogurt. Nakoniec pridajte čučoriedky v prípade ak nemáte tak iné ovocie. Pripravené cesto nalejte do pripravených, papierových košíčkoch na mafiny. Pečte asi 25 minút dozlatista.                                                   


                                                    Bon Appétit!
Ali - food


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára